Annemette fejrede sin HTX studenterhue med familien i sommerhuset i Skåstrup.
Aftenen var meget smuk.

Jeg var kørt på Banditten, da det skulle være plads til alle på vej hjem.
Flot gul kornmark udenfor Søndersø på vej hjem.
Annemette fejrede sin HTX studenterhue med familien i sommerhuset i Skåstrup.
Aftenen var meget smuk.

Jeg var kørt på Banditten, da det skulle være plads til alle på vej hjem.
Flot gul kornmark udenfor Søndersø på vej hjem.
Copyright © 2026, Morten og motorcyklen. Proudly powered by WordPress. Blackoot design by Iceable Themes.