Måned: november 2012

Så er tøsen i stald

Banditten blev kørt i stald for vinteren i mandags. Hun blev shinet op, vasket pudset og nusset, inden turen gik til Bruun-Larsen i en vildt tæt trafik. Nu står der kun tilbage at vente på at det bliver marts 😉


En dejlig tur i solskin og højt vejr

En to-havns tur med start i Kerteminde, hvor masten fik det sidste inden vinter. Derefter et smut til Bregnør, der er meget mere indbydende i solskin og blå himmel.En dejlig søndagstur.