Måned: juni 2013

Hjem i regn og rusk

Jeg kørte hjem fra Kerteminde i går aftes i stærk blæst og meget regn.Vand på indersiden af vindskærmen, der ellers var lukket helt, og en stærk sidevind, der kom i stød, gjorde det til en mildest talt ubehagelig oplevelse. Hertil blanke våde vejbaner. Hastigheden var omkring 70 km/t til stor irritation for bagvedkørende bilister, men…


To på tur

Marcus og jeg kørte hjem på Banditten fra Kerteminde efter en noget tam sejlads. Sjovt at prøve at være 2. Forbavsende let at holde balancen og mærkeligt så bagtung maskinen blev. Det gik supergodt, og Marcus er frisk på flere ture.Vi testede hjelme på Saxe.