Jeg tog ned til Store Vistorp for at hente Astrids glemte sager. Inden da tog jeg lige forbi mindestenen for slaget ved Øksnebjerg.Der er nogle meget smukke kornmarker i området, som dufter dejligt. Efter at have hente sagerne og sludret lidt med forældrene, kørte jeg lidt ned af Memory Lane og besøgte Lindved.Jeg kunne næsten…
Kertinge Kølstrup
Jeg skulle et smut til Kerteminde efter lidt tøj til en tur med Claus.Så jeg kørte forbi Kertinge og Kølstrup og holdt ind ved parkeringspladsen med den pragtfulde udsigt over Kertinge Nor og Ulriksholm. Der var også den flotte frihedssten.
4 købstæder-tur
Tirsdag i strålende solskin, men med skyer og vind, kørte Banditten og jeg til Kerteminde for at tjekke “Saxe”, som havde det fint. Derefter gik turen langs vandet til Nyborg med mange sving, og sluttede på havnen sammen med 3 Harley typer, der ikke værdigede min Suzuki et blik 🙂Dem om det. Havnefronten er meget…
-
Seneste indlæg
Arkiver
- maj 2025
- juli 2019
- april 2019
- marts 2019
- august 2018
- juli 2018
- juni 2018
- maj 2018
- april 2018
- oktober 2017
- august 2017
- juli 2017
- juni 2017
- maj 2017
- april 2017
- marts 2017
- juli 2016
- juni 2016
- oktober 2015
- september 2015
- juni 2015
- april 2015
- november 2014
- marts 2014
- november 2013
- oktober 2013
- august 2013
- juli 2013
- juni 2013
- marts 2013
- november 2012
- oktober 2012
- august 2012