Måned: juli 2013

Store Vistorp og retur, ad omveje

Jeg tog ned til Store Vistorp for at hente Astrids glemte sager. Inden da tog jeg lige forbi mindestenen for slaget ved Øksnebjerg.Der er nogle meget smukke kornmarker i området, som dufter dejligt. Efter at have hente sagerne og sludret lidt med forældrene, kørte jeg lidt ned af Memory Lane og besøgte Lindved.Jeg kunne næsten…


Kertinge Kølstrup

Jeg skulle et smut til Kerteminde efter lidt tøj til en tur med Claus.Så jeg kørte forbi Kertinge og Kølstrup og holdt ind ved parkeringspladsen med den pragtfulde udsigt over Kertinge Nor og Ulriksholm. Der var også den flotte frihedssten.


4 købstæder-tur

Tirsdag i strålende solskin, men med skyer og vind, kørte Banditten og jeg til Kerteminde for at tjekke “Saxe”, som havde det fint. Derefter gik turen langs vandet til Nyborg med mange sving, og sluttede på havnen sammen med 3 Harley typer, der ikke værdigede min Suzuki et blik 🙂Dem om det. Havnefronten er meget…