Jeg kørte ud for at handle og kom til at køre en omvej. Stige Ø og Seden Strandby.

Der er jo faktisk smukt, derude ved Seden Fladstrand.
Hjem via Jem & Fix, samt Rema1000.
Jeg kørte ud for at handle og kom til at køre en omvej. Stige Ø og Seden Strandby.

Der er jo faktisk smukt, derude ved Seden Fladstrand.
Hjem via Jem & Fix, samt Rema1000.
Copyright © 2026, Morten og motorcyklen. Proudly powered by WordPress. Blackoot design by Iceable Themes.