Træning på tøsen på motorvej.
Ikke fedt på vej ned. 120 km/t var max og turbulens var virkeligt ikke sjovt.
Hjemtur var meget bedre. 135 km/t no problems. Banditten kører bare godt.
Kaffe lige udenfor Lundby. Fint sted og godt vejr.

Træning på tøsen på motorvej.
Ikke fedt på vej ned. 120 km/t var max og turbulens var virkeligt ikke sjovt.
Hjemtur var meget bedre. 135 km/t no problems. Banditten kører bare godt.
Kaffe lige udenfor Lundby. Fint sted og godt vejr.

Copyright © 2026, Morten og motorcyklen. Proudly powered by WordPress. Blackoot design by Iceable Themes.